Ogłoszenie o naborze na stanowisko starszy inspektor do spraw: kancelaryjno-biurowych w Zespole ds. Poszukiwań i Identyfikacji Osób, Wydział Kryminalny KPP w Kłodzku
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 147199 z dnia 23 STYCZNIA 2025 r.
DATA OGŁOSZENIA 23 stycznia 2025 r.
DATA WYNIKU 24 lutego 2025 r.
STATUS
koniec naboru
Nazwa stanowiska: starszy inspektor Zespół ds. Poszukiwań i Identyfikacji Osób w Wydziale Kryminalnym
Nazwa urzędu Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Adres urzędu: Pl. Fryderyka Chopina 2 57-300 Kłodzko
Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Beata Stefanowicz
Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji
Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Udostępnił: Agnieszka Michalska
Komórka organizacyjna: Zespół Kadr, Szkolenia i Prezydialny
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
57-300 Kłodzko Pl. Fryderyka Chopina 2
Ogłoszenie nr 147199 / 23.01.2025 r.
Dołącz do nas jako:
starszy inspektor do spraw: kancelaryjno-biurowych w Zespole ds. Poszukiwań i Identyfikacji Osób, Wydział Kryminalny KPP w Kłodzku
Liczba stanowisk 1 Wymiar etatu 1
Status nabór w toku
Miejsce pracy Kłodzko Pl. Fryderyka Chopina 2
Ważne do 6 lutego 2025 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
prowadzi dokumentację w teczkach poszukiwań procesowych w celu zapewnienia właściwego przechowywania i obiegu dokumentów oraz wsparcia bieżącej pracy funkcjonariusza wydziału,
kompletuje dokumentację w teczkach poszukiwań dotyczących osób zaginionych, NN zwłoki i NN osób w celu zapewnienia właściwego przechowywania i obiegu dokumentów oraz wsparcia w bieżącej pracy funkcjonariusza wydziału,
prowadzi bieżącą korespondencję z autorami podstaw poszukiwań w celu przekazania aktualnej informacji o osobie poszukiwanej,
archiwizuje i przekazuje zakończoną dokumentację i materiały operacyjne na zasadach określonych w przepisach w celu zapewnienia właściwego jej przechowywania i obiegu dokumentów w wydziale,
rejestruje poszukiwania w policyjnych bazach danych w celu aktualizacji bazy osób zaginionych i poszukiwanych,
dokonuje sprawdzeń osób w policyjnych systemach informatyki w celu udzielenia informacji procesowej,
sprawdza kompletność danych w dokumentacji konwojowej,
odpowiada za dokumentację na stanowisku ODN.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy administracyjno-biurowej
znajomość obsługi komputera w stopniu podstawowym (Word, Excel),
znajomość obsługi urządzeń biurowych,
umiejętność pracy w zespole,
kreatywność,
komunikatywność,
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Wykształcenie: wyższe,
Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w pracy z dokumentami niejawnymi ,
posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzują "ściśle tajne",
znajomość przepisów Ustawy o służbie cywilnej,
znajomość przepisów Ustawy o Policji.
Co oferujemy
Indywidualny rozkład czasu pracy
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u stabilnego pracodawcy.
Dodatek za wysługę lat (pow. 5 lat stażu), od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku, podjazd do budynku,
praca administracyjno-biurowa w systemie pracy dziennej wynoszącej osiem godzin, od 7.30 do 15.30,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
praca pod presją czasu.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Proponujemy wynagrodzenie zasadnicze określone mnożnikiem 1,800 kwoty bazowej 2628,54 zł, co stanowić będzie kwotę 4731,37 zł. brutto miesięcznie oraz dodatek z tytułu wysługi lat.
KPP w Kłodzku nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
weryfikacja ofert pod względem formalnym ,
test wiedzy,
rozmowa kwalifikacyjna,
w przypadku małej liczby ofert zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z testu wiedzy.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „ściśle tajne”
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Kłodzku, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Aplikuj do 6 lutego 2025 r.
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147199"
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku Pl. F. Chopina 2 57-300 Kłodzko lub osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KPP w Kłodzku pl. F. Chopina 2, od poniedziałku do piątku między g. 7.30 a 15.00 w Biurze Podawczym pok. nr 4a.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 478752236
Dokumenty należy złożyć do: 06.02.2025 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku z siedzibą pl. F. Chopina 2 57-300 Kłodzko tel. 478752311
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@klodzko.wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB
Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji
Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Udostępnił: Agnieszka Michalska
Komórka organizacyjna: Zespół Kadr, Szkolenia i Prezydialny
Wprowadzono: 23.01.2025
Komendant Powiatowy Policji
W Kłodzku
mł. insp. Tomasz Ociepa
Pliki do pobrania
-
2025owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-177kb
Data publikacji 23.01.2025 11:00(pdf 177.48 KB)oświadczenie dotyczące Ogłoszenia o naborze na stanowisko starszy inspektor do spraw: kancelaryjno-biurowych w Zespole ds. Poszukiwań i Identyfikacji Osób, Wydział Kryminalny KPP w Kłodzku