Praca na stanowiskach cywilnych

Ogłoszenie nr 157536 / 28.10.2025 Inspektor do spraw: administrowania obiektami służbowymi w Zespole Wspomagającym KPP w Kłodzku

Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
57-300 Kłodzko Pl. Fryderyka Chopina 2
Ogłoszenie nr 157536 / 28.10.2025
Inspektor do spraw: administrowania obiektami służbowymi w Zespole Wspomagającym KPP w Kłodzku
Liczba stanowisk 1
Wymiar etatu 1
Status nabór w toku
Miejsce pracy: Kłodzko Pl. Fryderyka Chopina 2
Ważne do 12 listopada 2025 r.
Wynagrodzenie zasadnicze 4967,95 zł brutto
Czym będziesz się zajmować osoba na tym stanowisku:

prowadzi dokumentację dotyczącą obiektów - ewidencja obiektów i książki obiektów, w celu zapewnienia właściwego nadzoru nad ich funkcjonowaniem,

inicjuje drobne prace remontowe i konserwatorskie w obiektach, w celu zapobiegania ich niszczeniu lub nieprawidłowej eksploatacji,

zapewnia techniczną obsługę oraz bieżącą konserwację instalacji wewnętrznej obiektów (wodno-kanalizacyjnej, gazowej, cieplnej), w celu stwierdzenia i usunięcia ewentualnych nieprawidłowości,

zapewnia techniczną obsługę kotłowni przez wyspecjalizowane firmy, w celu zapewnienia regularnego serwisowania i bieżących napraw,

prowadzi całokształt dokumentacji dotyczącej gospodarki opałowej w jednostce, w celu zapewnienia kompletności i aktualności danych niezbędnych dla właściwego funkcjonowania jednostki w odniesieniu do rocznego planu finansowo-rzeczowego i zamówień publicznych

prowadzi gospodarkę mediami poprzez odczyt liczników (energii elektrycznej, wody, gazu, centralnego ogrzewania) oraz rejestrację odczytanych liczników w programie SRE, w celu zapewnienia właściwego rozliczenia mediów,

nalicza w cyklu rocznym podatki od nieruchomości KPP w Kłodzku i jednostek podległych oraz sporządza deklaracje podatkowe, w celu ustalenia właściwych wysokości opłat,

sprawuje merytoryczny nadzór nad pracą konserwatorów, w celu zapewnienia właściwego, terminowego i należytego wykonywania powierzonych zadań,

wprowadza dane z Kart Kontroli Sprzętu Transportowego do systemu POJAZD oraz do systemu Pas Com Flota, w celu zapewnienia prawidłowego prowadzenia gospodarki mpis
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

Wykształcenie: średnie,

Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok praca w administracji biurowej

Podstawowa wiedza na temat technicznych rozwiązań budowlanych,

Znajomość obsługi komputera (Word, Excel),

Prawo jazdy kategorii B,

Systematyczność, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność kierowania ludźmi, dyspozycyjność,

Posiadanie obywatelstwa polskiego,

Korzystanie z pełni praw publicznych,

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

Wykształcenie: wyższe

Znajomość przepisów KPA

Znajomość przepisów Ustawy o Policji

Znajomość ustawy o finansach publicznych

Znajomość prawa budowlanego
Co oferujemy

Indywidualny rozkład czasu pracy

Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u stabilnego pracodawcy.
Dodatek za wysługę lat (pow. 5 lat stażu), od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy:

praca wykonywana w pomieszczeniach w warunkach warsztatowych i na zewnątrz,

praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy - średni dobowy czas pracy 3 godziny,

praca z czynnikami toksycznymi - preparaty działające w sposób drażniący (chlor, chlorowodór, tlenki chloru, oleje),

detergenty, substancje chemiczne trujące (opary paliw i płynów eksploatacyjnych),
praca pod presją czasu pracy,

praca na wysokości do 3 metrów,

praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej - kierowanie pojazdami silnikowymi kat. B, w tym pojazdami uprzywilejowanymi.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
KPP w Kłodzku nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
weryfikacja ofert pod względem formalnym test wiedzy rozmowa kwalifikacyjna
w przypadku małej liczby ofert zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z testu wiedzy
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści:
Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Kłodzku moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Aplikuj do: 12 listopada 2025
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 157536" na adres: Dokumenty można przesyłać drogą pocztową:
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Pl. F. Chopina 2
57-300 Kłodzko
lub osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KPP w Kłodzku pl. F. Chopina 2, od poniedziałku do piątku między g. 7.30 a 15.00 w Biurze Podawczym pok. nr 4a.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 478752236
Dokumenty należy złożyć do: 12.11.2025
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku z siedzibą pl. F. Chopina 2 57-300 Kłodzko tel. 478752311

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@klodzko.wr.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku

Udostępnił: Agnieszka Michalska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr, Szkolenia i Prezydialny

Wprowadzono 28.10.2025

                                                                                              Komendant Powiatowy Policji

                                                                                                              w Kłodzku

                                                                                                   mł. insp. Tomasz Ociepa

Metryczka

Data publikacji : 28.10.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Osoba udostępniająca informację:
Wioletta Martuszewska KPP Kłodzko
do góry