Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw: obsługi informatycznej w Zespole Informatyki i Łączności
Ogłoszenie nr 130284 / 21.11.2023
Dołącz do nas jako: starszy referent do spraw: obsługi informatycznej w Zespole Informatyki i Łączności
Liczba stanowisk 1, wymiar etatu 1
Status nabór w toku
Miejsce pracy
Kłodzko Pl. Fryderyka Chopina 2
Ważne do 5 grudnia 2023 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Instaluje, monitoruje sprzęt informatyczny w Komendzie i jednostkach podległych, w celu zapewnienia informatyzacji pracy w jednostce,
- Wspomaga metodami informatycznymi działania wykrywcze i operacyjno-rozpoznawcze, Komendy i podległych jednostek Policji. Odczytuje i analizuje mobilne urządzenia cyfrowe, Rejestruje dane w bazach danych Policji,
- Administruje i uzupełnia treścią strony internetowe KPP "poszukiwani", "dzielnicowi" oraz w aplikacji Moja Komenda,
- Instaluje, wdraża, serwisuje i odinstalowywuje systemy informatyczne w celu usprawnienia pracy Policji powiatu kłodzkiego,
- Administruje systemami niejawnymi w celu zapewnienia prawidłowego ich działania zgodnie z dokumentacją,
- Prowadzi ewidencję sprzętu informatycznego, materiałów eksploatacyjnych i oprogramowań, w celu przekazania kierownictwu aktualnej informacji w tym zakresie,
- Monitoruje potrzeby jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, w celu uzupełnienia braków sprzętu informatycznego oraz zapewnienia jego ciągłej eksploatacji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- wykształcenie: średnie,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy przy obsłudze systemów i urządzeń teleinformatycznych,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- szybkie uczenie się,
- umiejętność logicznego i analitycznego,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- wykształcenie: średnie branżowe,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administrowaniu systemami operacyjnymi,
- przeszkolenie z zakresu zabezpieczania danych, odczyt i analiza cyfrowych urządzeń mobilnych,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne",
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.
Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u stabilnego pracodawcy.
- Dodatek za wysługę lat (pow. 5 lat stażu), od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku, podjazd do budynku,
- Praca administracyjno-biurowa w systemie pracy dziennej wynoszącej osiem godzin, od 7.30 do 15.30,
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
- Praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej, kierowanie pojazdem silnikowym kategorii B,
- Praca na wysokości do 3 metrów,
- Praca pod presją czasu.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Proponujemy wynagrodzenie zasadnicze określone mnożnikiem 1,6846 kwoty bazowej 2190,45 zł, co stanowić będzie kwotę 3690,03 zł. brutto miesięcznie oraz dodatek z tytułu wysługi lat.
- KPP w Kłodzku nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- weryfikacja ofert pod względem formalnym,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- w przypadku małej liczby ofert zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z testu wiedzy.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Kłodzku, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zabezpieczenia danych, odczytu i analizy cyfrowych urządzeń mobilnych
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”
Aplikuj do 5 grudnia 2023 r.
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 130284"
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Pl. F. Chopina 2
57-300 Kłodzko
lub osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KPP w Kłodzku pl. F. Chopina 2, od poniedziałku do piątku między g. 7.30 a 15.00 w Biurze Podawczym pok. nr 4a.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 478752236
- Dokumenty należy złożyć do: 05.12.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku z siedzibą pl. F. Chopina 2 57-300 Kłodzko tel. 478752311
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@klodzko.wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Komendant Powiatowy Policji
w Kłodzku
podinsp. Tomasz Ociepa
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 130284 z dnia 21 listopada 2023 r.
DATA OGŁOSZENIA 21 listopada 2023
DATA WYNIKU 18 grudnia 2023
STATUS
koniec naboru
Nazwa stanowiska: starszy referent w Zespole Informatyki i Łączności
Nazwa urzędu Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Adres urzędu: Pl. Fryderyka Chopina 2 57-300 Kłodzko
Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Leszek Obolewicz Bierkowice
Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji
Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Udostępnił: Agnieszka Michalska
Komórka organizacyjna: Zespół Kadr, Szkolenia i Prezydialny
Pliki do pobrania
-
owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-177kb
Data publikacji 21.11.2023 09:44(pdf 177.48 KB)oswiadczenie