Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku poszukuje kandydatów na stanowisko: technik – ds. ochrony informacji niejawnych, nieetatowy zastępca pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych – Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Kłodzku
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku 57-300 Kłodzko pl. Fryderyka Chopina 2
Ogłoszenie
Technik – ds. ochrony informacji niejawnych, nieetatowy zastępca pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych – Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Kłodzku
Liczba stanowisk 1
Wymiar etatu 1
Miejsce pracy 57-300 Kłodzko pl. Chopina 2
Ważne do 15 grudnia 2022 r.
Czym będzie się zajmować Osoba na tym stanowisku:
Prowadzeniem postępowań sprawdzających wobec kandydatów do służby/pracy w policji oraz funkcjonariuszy i pracowników,
Prowadzeniem rejestrów oraz dzienników ewidencyjnych,
Prowadzeniem statystyk związanych z wprowadzaniem meldunków informacyjnych,
Pełnieniem zastępstwa za pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
Realizowaniem zadań z zakresu bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w KPP w Kłodzku,
Wprowadzaniem meldunków informacyjnych oraz zapytań do Systemów Informacji Operacyjnej,
Sprawowaniem nadzoru nad bezpieczeństwem systemów i sieci teleinformatycznych stanowisk,
Sporządzaniem spisów akt przekazywanych do składnicy akt oraz Archiwum KWP we Wrocławiu,
Przygotowaniem do archiwizacji materiałów jawnych i niejawnych Zespołu ds. OIN
Kogo poszukujemy:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z obsługą administracyjno – biurową,
znajomość obsługi komputera w stopniu podstawowym (Word, Excel),
umiejętność pracy w zespole,
kreatywność,
komunikatywność,
dyspozycyjność,
posiadanie obywatelstwa polskiego,
korzystanie z pełni praw publicznych,
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
Znajomość przepisów kancelaryjnych, ustawy o Policji, ustawy o ochronie informacji niejawnych, kodeksu postępowań administracyjnych, ustawy o ochronie danych osobowych.
Co oferujemy
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych,
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u stabilnego pracodawcy,
Dodatek za wysługę lat (pow. 5 lat stażu) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Dostępność:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy:
stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku,
praca administracyjno - biurowa w systemie pracy dziennej wynoszącej osiem godzin, od 7.30 do 15.30,
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Dodatkowe informacje:
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Proponujemy wynagrodzenie zasadnicze w XI grupie zaszeregowania, w wysokości -3301,66 zł ( w tym premia regulaminowa 8 %) oraz dodatek z tytułu wysługi lat.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
weryfikacja ofert pod względem formalnym,
rozmowa kwalifikacyjna.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Aplikuj do: 15 grudnia 2022
W formie papierowej na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
pl. F. Chopina 2 57-300 Kłodzko lub osobiście w siedzibie KPP w biurze podawczym nr 4a
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 478752236 Agnieszka Michalska – specjalista Zespołu Kadr, Szkolenia i Prezydialnego KPP w Kłodzku.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku z siedzibą pl. F. Chopina 2 57-300 Kłodzko tel. 478752311
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@klodzko.wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Komendant Powiatowy Policji
W Kłodzku
nadkom. Tomasz Ociepa