Komendant Powiatowy Poliji w Kłodzku poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
57-300 Kłodzko pl. Fryderyka Chopina 2
Ogłoszenie nr 75836 / 17.03.2021
Inspektor
Do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej Zespół Administracyjo - Gospodarczy
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
nabór w toku
Miejsce pracy: 57-320 Polanica Zdrój ul. Warszawska 1
57- 1
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
ewidencjonuje korespondencję w elektronicznym dzienniku,
prowadzi kancelarię niejawną,
przyjmuje, rozdziela, wysyła korespondencję oraz sporządza wykazy przesyłek,
ewidencjonuje i zapoznaje z przepisami służbowymi policjantów i pracowników cywilnych komisariatu,
archiwizuje i przekazuje do Składnicy Akt sprawy ostatecznie zakończone,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
znajomość przepisów Ustawy o Policji, KPA
Co oferujemy
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów
wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak windy, podjazdów i innych ułatwień dla osób
niepełnosprawnych ruchowo,
praca administracyjno - biurowa w sytemie pracy dziennej wynoszącej osiem godzin,
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie
podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Proponujemy wynagrodzenie zasadnicze określone mnożnikiem 1,4041 kwoty bazowej 2031,96 zł., co stanowić
będzie kwotę 2.853,07 zł. brutto miesięcznie oraz dodatek z tytułu wysługi lat.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
weryfikacja ofert pod względem formalnym,
postępowanie kwalifikacyjne (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna),
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Aplikuj do: 29 marca 2021
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 75836" na adres: Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
pl. F. Chopina 2
57-300 Kłodzko lub osobiście w siedzibie KPP w biurze podawczym nr 4a
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 478752236
Dokumenty należy złożyć do: 29.03.2021 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku z siedzibą pl. Chopina 2 57-300 Kłodzko
tel. 47 8752311
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@klodzko.wr.policja.gov.pl tel. 478752334
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane.
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 75836 z dnia 17 marca 2021 r.
DATA OGŁOSZENIA17marca 021 DATA WYNIKU04 maja 2021
STATUS
koniec naboru
Nazwa stanowiska:
inspektor
Nazwa urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Adres urzędu:pl. Fryderyka Chopina 257-300 Kłodzko
Wyniki naboru:
nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Agata Piech
Kłodzko
Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy PolicjiJednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Udostępnił: Agnieszka Michalska
Komórka organizacyjna: Zespół Kadr, Szkolenia i Prezydialny