Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Specjalista do spraw: obsługi informatycznej Zespół Informatyki i Łączności ZATRUDNIENIE NA CZAS NIEOBECNEGO PRACOWNIKA – NA ZASTĘPSTWO
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw: obsługi informatycznej
Zespół Informatyki i Łączności
ZATRUDNIENIE NA CZAS NIEOBECNEGO PRACOWNIKA – NA ZASTĘPSTWO
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
ADRES URZĘDU:
Kłodzko
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
pl. Chopina 2
57-300 Kłodzko
WARUNKI PRACY
- wejście do budynku bez barier architektonicznych,
- pomieszczenie służbowe zlokalizowane na parterze, odpowiednio dostosowana toaleta dla osób
niepełnosprawnych,
- praca w biurze i w terenie (kierowanie pojazdem silnikowym),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca na wysokości do 3 metrów,
ZAKRES ZADAŃ
- Instalowanie, monitorowanie, serwisowanie i konserwowanie sprzętu informatycznego w KPP w Kłodzku i jednostkach podległych,
- Administrowanie niejawnymi systemami teleinformatycznymi w KPP w Kłodzku,
- Administrowanie systemów monitoringu wizyjnego KPP w Kłodzku,
- Analizowanie potrzeb wyposażenia w sprzęt komputerowy i oprogramowanie dla komendy i jednostek podległych oraz prowadzenie ewidencji sprzętu informatycznego,
- Obsługiwanie sieci komputerowych i systemów łączności oraz zapewnianie bezpieczeństwa
eksploatowanych systemów informatycznych,
- Obsługiwanie sytuacji awaryjnych w zakresie systemów informatycznych,
- Wspomaganie metodami informatycznymi działań wykrywczych i operacyjno-rozpoznawczych KPP i jednostek podległych,
- Prowadzenie nadzoru nad funkcjonowaniem policyjnych systemów informatycznych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok obsługa systemów i urządzeń teleinformatycznych
samodzielne podejmowanie decyzji,
umiejętność analizy i syntezy,
umiejętność rozwiązywania problemów,
kreatywność,
umiejętność analitycznego myślenia,
umiejętność pracy w zespole,
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
Wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne
doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok praca w policyjnych bazach danych
przeszkolenie w zakresie administrowania sprzętem komputerowym i sieciami
znajomość Kodeksu Karnego i Wykroczeń
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 09 marca 2020 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
pl. Chopina 2
57-300 Kłodzko
Biuro Podawcze pok. 04A
z dopiskiem: numer ogłoszenia
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku z siedzibą pl. Chopina 2
57-300 Kłodzko tel. 746473311
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@klodzko.wr.policja.gov.pl tel. 746473334
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po
przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy
administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z
dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c
RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Proponujemy wynagrodzenie miesięczne określone mnożnikiem 1.5560 kwoty bazowej 1916,94 zł., co stanowić będzie kwotę 2.982,76 złotych brutto. Płacimy dodatki stażowe uzależnione od stażu, premie kwartalne oraz nagrody jubileuszowe i nagrody roczne, tzw. 13-stki. Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych
dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydat/kandydatki zakwalifikowani/ne zostaną poinformowani/ne o terminie kolejnego etapu selekcji telefonicznie bądź e-mailem.
UWAGA: LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE DATĄ ORAZ WŁASNORĘCZNYM PODPISEM
Techniki i metody naboru:
-weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
-analiza ofert spełniających wymagania formalne,
-postępowanie kwalifikacyjne (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna).
Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu:
74 647 3 236